CAMPAGNE SALES
BNP PARIBAS FORTIS
Voor een globale roadshow voor sales reps werd deze video gecreëerd die het doel had om verkopers te overtuigen te praten over mentale problemen en gebrek aan succes. Het verhaal moest zo persoonlijk, herkenbaar en engaging mogelijk zijn. Detail in tekening en animatie, waarbij er aandacht voor de expressies moest zijn, waren cruciaal.
Wat koste dit project nu?
Tussen x.xxx € en x.xxx €
6 weken productietijd | 1 opnamedag | 1 taal | 1 formaat
Scene "Het goede leven"
Scene " Het slechte leven"
Ontmoet het team achter dit project

Nick Van Puyvelde
Digital Creative
Nick is de creatieve kracht achter onze digitale projecten. Met zijn oog voor design en frisse ideeën maakt hij elke campagne opvallend. Als Scrum Master leidt hij het team met energie en flexibiliteit.
Zin om ook
EPIC te worden?
Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.
Adres
Ambachtenlaan 21/9b,
3001 Heverlee, België
Wil je Brecht bereiken?
Laat ons je talent ontdekken!
Heb je goesting om bij ons te komen werken?
Bekijk dan zeker onze vacatures!
Of verbaas ons van jouw skills met een open sollicitatie.